jueves, 27 de noviembre de 2008

Creación

Como traballo de aula e, para millorar a expresión escrita, estamos a facer creacións de diversos temas; hoxe o tema é: "Seguro que algunha vez aprendiches algo dalgún dos teus familiares que che resultou interesante ou divertido. Escríbeo".


Esta é a creación dunha alumna de 5º D:


Cando eu era pequena o meu avó ensinoume a debullar o millo.

Primeiro, el ía quitando nos grans dos extremos para que me fose máis fácil, tamén lle quitaba algunhas ringleiras ó longo da espiga, decíndome que eran camiños e os grans que quedaban aos lados, que eran amorodos para ir quitando un a un. Cada vez ía deixando máis grans para que eu me esforzara máis, ata que, ao final, pouco a pouco fun conseguindo debullar a espiga eu soa.
Logo, ensinoume que cos carozos da espiga podía facer castelos poñendo un de pé no medio e, ao redor del, outros deitados, apretándoos con forza contra o do medio. Se estaban ben, agarrando o do medio, viran todos pegados e non caen.
Non só era divertido, era útil, xa que axudáballe ó avó e por riba xogaba cos carozos.
Elena Mareque Casal
5º D


1 comentario:

Anónimo dijo...

O teu avó estará ben ledo de que lembres as súas ensinanzas.